Thursday, July 17, 2008

The itinerary


Just so you know the plan...

Friday 18th July: Fly Paris- San Francisco

We spend saturday in san Francisco with Florian's relatives.

Sunday 20th July: Drive to Yosemite.

Thursday 24th July (I think): Drive to napa Valley and drink vast quantities of Californian wine!

Monday 28th July: say goodbye to Kate and continue driving with Mum and Dad to Santa Cruz.

Tuesday 29th July: Mum and Dad continue south, we stay in Santa Cruz.

Thursday 31st July: return to san francisco for a night with Florian's relatives.

Friday 1st August: Fly to Chicago and spend weekend there with Alexandra and Josh.

Sunday 3rd August: Drive to Madison, Wisconsin to stay in their house.

Sunday 10th August: Fly Madison - Paris

1 comment:

Anonymous said...

Coucou les enfants!
Je vous envoie plein de bisous de Villers où mon travail de calligraphe se passe super bien, ambiance très agréable, beaucoup d'élèves... par contre la connexion intermouette est très aléatoire, aussi je profite que ça marche pour vous demander d'embrasser bien fort ma cousine Marianne et sa petite famille et de lui dire plein de bonnes choses de ma part!!! Faites plein de photos de Juliette et Fiona!!!
Profitez bien de votre voyage, votre première photo est magnifique! Que vous êtes beaux,nom de nom!!!
C'est génial de me faire réviser mon anglais pour les exams de fin août, lol!!!
Bon voyage, pendant que j'écris vous devez survoler la planète!!!
à bientôt Mamounette